بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

نمایش پایانی شهرخودرو | نساجی حریف آخر

  • کد خبر: ۳۹۷۵۱
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
نمایش پایانی شهرخودرو | نساجی حریف آخر
شهرخودرو امروز در آخرین دیدار فصل، میزبان نساجی خواهد بود
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ قطار لیگ برتر فوتبال در‌حالی به ایستگاه پایانی رسیده است که امشب و از ساعت ۲۰:۴۵، ۸ دیدار به‌طور‌هم‌زمان برگزار خواهد شد؛ دیدار‌هایی که ۷ بازی از آن‌ها در مشخص شدن دیگر‌تیم سقوط‌کننده به لیگ‌یک و مسافران آسیایی تأثیرگذار است. شاید در این‌بین فقط دیدار شهرخودرو خراسان و نساجی مازندران به‌واسطه تعیین‌تکلیف نهایی تیم‌ها در جدول رده‌بندی از اهمیت پایینی برخوردار باشد. باوجود‌این حواشی چند روز اخیر و اتفاقاتی که در اردوگاه عنابی‌های شهر مشهد رخ داده، توجهات هواداران فوتبال در مشهد را به این بازی معطوف کرده است؛ دیداری که به احتمال قریب‌به‌یقین رحمتی، سنگربان باتجربه شهرخودرو، به‌واسطه اخراج از‌سوی سرمربی، برای اولین‌بار در فصل درون چهارچوب این تیم نخواهد بود. از‌سوی‌دیگر عنابی‌ها اگرچه نتوانستند همچون فصل قبل آسیایی شوند، اما برای یک پایان آبرومند به میدان می‌روند.


دوئلی که شکل نگرفت

یکی از تقابل‌های جالب بازی امروز شهرخودرو و نساجی می‌توانست جدال سنگربانان پُرآوازه ۲ تیم باشد. سیدمهدی رحمتی و علیرضا حقیقی قرار بود در چهارچوب دروازه ۲ تیم تقابلی جذاب داشته باشند، اما اختلافات درون‌باشگاهی شهرخودرو و اخراج رحمتی همه‌چیز را تحت‌الشعاع خود قرار داد. حالا دیگر نه‌تن‌ها این تقابل شکل نمی‌گیرد، بلکه مشهدی‌ها برای اولین‌بار در طول فصل گلر اصلی خود را درون چهارچوب نخواهند داشت. صفاییان و کیا، ۲ سنگربان جوان و کم‌نام‌و‌نشان شهرخودرو هستند که تاکنون حتی برای یک دقیقه هم سابقه قرار‌گرفتن درون چهارچوب شهرخودرو در یک بازی رسمی را نداشتند و حالا مشخص نیست قرار است در این جدال سخت لیگ‌برتری چه عملکردی داشته باشند. البته پیش‌از‌این در سال‌های اخیر همواره گلر‌های جوان مشهدی که فرصتی برایشان پیش آمده است، توانسته‌اند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند و به گلر اول تیمشان تبدیل شوند. شاهد این ادعا هم سعید جلالی‌راد است که این‌روز‌ها دوران خدمتش در فجر شهید سپاسی شیراز را سپری می‌کند.


۳ امتیاز برای فراموشی شکست

شهرخودرو برای فراموشی ناکامی که این فصل در مقایسه با فصل قبل داشت، به هر ۳ امتیاز نبرد خانگی برابر نساجی قائمشهر نیاز دارد. عنابی‌ها فصل قبل با ۵۶ امتیاز لیگ را به پایان رساندند و توانستند با قرار‌گرفتن در جایگاه چهارم جدول به پلی‌آف آسیا برسند؛ اما این فصل در‌حالی‌که فقط ۳ امتیاز تا پایان فصل فاصله دارند، ۴۵ امتیازی هستند! یعنی ۱۱ امتیاز کمتر از فصل قبل. تیم هفتم جدول فصل جاری ۴۱ امتیازی است و در صورت پیروزی نفتی‌های آبادان در بازی پایانی باز هم به شهرخودرو نمی‌رسند تا عنابی‌ها ششم باقی بمانند.


جنگی به روایت آمار

نماینده مشهد ۳ بار به‌مصاف نساجی رفته است. شهرخودرو فصل گذشته در بازی رفت تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده نساجی را با ۳ گل قاسمی‌نژاد (۲ بار) و حسین مهربان در مشهد شکست داد، اما در بازی برگشت و در جهنم قائمشهر تک‌گل مجتبی ممشلی پیروزی ۱ بر ۰ را برای میزبان مازنی رقم زد. ۲ تیم در بازی دور رفت این فصل هم در وطنی به تساوی بدون گل رضایت دادند؛ البته نماینده مشهد در رقابت‌های جام حذفی این فصل توانست با تک‌گل اکبر صادقی نساجی را ۱ بر ۰ در ورزشگاه وطنی قائمشهر از پیش‌رو بردارد. اما باوجود‌این شاگردان بختیاری‌زاده کار سخت‌تری مقابل نساجی پیش‌رو دارند. عنابی‌ها در ۵ دیدار آخر خود ۳ تساوی و ۲ شکست داشته‌اند و نساجی ۳ تساوی و ۲ پیروزی. اتفاقاتی که کفه ترازوی روحی‌روانی را به نفع قائمشهری‌ها سنگین خواهد کرد. مازنی‌ها بعد از حضور محمود فکری و تیم تمام‌استقلالی نیمکتشان توانستند نتایج خوبی بگیرند و در مقابل، شهرخودرو بعد از آمدن بختیاری‌زاده هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است و اوضاع درون‌تیمی مطلوبی نیز ندارد.


غول‌کش نیم‌فصل در مشهد

نساجی به تیم غول‌کش نیم‌فصل دوم بدل شده است؛ تیمی که در نیم‌فصل اول برابر ۵ تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد نتایج بدی گرفت، اما در نیم‌فصل دوم توانست برابر تک‌تک این تیم‌ها درخشان ظاهر شود. نساجی با سرخابی‌های پایتخت ۲ تساوی به دست آورد و سپاهان، تراکتور و فولاد را یکی پس از دیگری از لبه تیغ گذراند. شاگردان فکری در‌حالی‌که یکی از تیم‌های موفق نیم‌فصل دوم هستند، پا به ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد می‌گذارند تا پایانی خوش در لیگ برتر نوزدهم برای خود رقم بزنند و با قرار‌گرفتن در رتبه هشتم، در جمع ۸ تیم برتر ایران باشند. نکته جالب دیگر آنکه نساجی در بازی‌های خارج‌از‌خانه تیم پنجم جدول رقابت‌هاست و شهرخودرو در بازی‌های خانگی، تیم ششم جدول!


بختیاری‌زاده: غیر‌حرفه‌ای‌ها در تیم من جایی ندارند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو که هفته‌ای پُرحاشیه را سپری کرد، در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی گفت: فکر می‌کنم در این چهارپنج‌بازی گذشته، تیم شهرخودرو شایستگی پیروزی را داشت، اما به دلایل مختلف نتوانستیم پیروز شویم. در بازی با سپاهان که جنبه فینال داشت، بازی را واگذار کردیم. سهراب بختیاری‌زاده افزود: این شکست چند دلیل داشت. سپاهان از امتیاز میزبانی برخوردار بود، خودمان هم صادقانه بگویم کیفیت قبل را نداشتیم. مقابل استقلال و تراکتور به‌مراتب بهتر کار کردیم. هدف ما این بود که در اصفهان امتیاز بگیریم و بازی را ببریم، اما نتوانستیم نمایش خوب خود را اجرا کنیم. وی تصریح کرد: درست است که برد یا باخت در بازی امروز، کمکی به ما نمی‌کند؛ اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم. لیگ نوزدهم، لیگ سنگینی بود و بالاخره روبه‌پایان است. بعد از لیگ باید برای جام باشگاه‌های آسیا ریکاوری کنیم. این بازی می‌تواند پیش‌بازی خوبی برای حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا باشد.
 
سهراب بختیاری‌زاده درباره آخرین وضعیت سیدمهدی رحمتی و کنار‌گذاشتنش گفت: قبل از یک بازی مهم، نمی‌خواهم تمرکز خودم و مجموعه را به‌سمت حواشی ببرم. ابتدا باید از مدیریت باشگاه و مجموعه شهرخودرو تشکر کنم که با حمایت از تصمیم من، درمورد این مسئله، از اصالت فوتبال دفاع کردند. وی افزود: خیلی راحت بگویم تا‌زمانی‌که من در شهرخودرو هستم، هر بازیکنی که در چهارچوب مسائل حرفه‌ای نباشد، در تیم من جایی ندارد. این یک تفکر در فوتبال حرفه‌ای است و باید به آن پایبند باشیم. بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: مربی، بازیکن و سرمربی تغییر می‌کنند و تنها چیزی که باقی می‌ماند، تیم شهرخودرو است. یادمان باشد که اصول و رفتار‌های انضباطی و حرفه‌ای ثابت هستند و باید به آن‌ها پایبند بمانیم.


فکری: بختیاری‌زاده عقبه خوبی دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی می‌گوید تیمش پر‌تلاش‌ترین تیم ۱۰ هفته گذشته لیگ بوده است. محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: ما تیم قهرمان نبودیم و سهمیه به دست نیاوردیم، ولی پر‌تلاش‌ترین تیم در این ۱۰ بازی بودیم. امیدوارم در بازی امروز بازیکنان با همان انگیزه بازی کنند و بتوانیم در این بازی هم امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم. فکری درباره تقابل با سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی شهرخودرو و هم‌بازی سابقش نیز توضیح داد: باید از مدیران فوتبال تشکر کنم که از مربیان جوان استفاده می‌کنند. این مربیان مطمئنا ایده‌های جدیدی دارند. بختیاری‌زاده یکی از مربیان جوانی است که عقبه خوبی دارد و بازیکن تیم‌های بزرگ و تیم ملی بوده است. مطمئنا در عرصه مربیگری تفکرات و ایده‌های جدیدی دارد.
 
در این بازی دیدار‌ها تازه می‌شود و همدیگر را می‌بینیم. به‌خاطر مشغله، کمتر فرصت می‌کنیم دوستانمان را ببینیم و در این بازی‌ها تجدیددیدار می‌شود. از طرفی شهرخودرو تیم بسیار خوبی است و تا هفته قبل یکی از شانس‌های گرفتن سهمیه بود. امیدواریم بازی خوبی شود و در بحث حواشی مشکل خاصی به وجود نیاید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->